loading...
سایت اجتماعی توکلوب
hame بازدید : 2 چهارشنبه 03 مهر 1392 نظرات (0)

اقا جاتون خالی واسه ناهاردعوت بودیم خونه عمم این پسر ما یسره نشسته بود پشته سیستم بازیه عصره پادشاهان میکرد.ما هم گفتیم یکم سر به سرش بزاریم.
داداشش گفت میخای حکومت سلطان سلیمانو تکرار کنی؟
من گفتن نه میخواد چوسانه قدیمو نجات بده...
یهو برگشته میگه:(من میخوام حکومته خودمو در دنیا بر پا کنم)
هیچی دیگه زنگ زدیم مسوولین بیان این جمله رو در تاریخ ثبت کنن:))))
راستی اگه کسی پادشاه شد از همین جا اعلام میکنم که پسر عمه منه:|
فک و فامیله تخیلیه دارم ایا؟؟؟

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 13
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 14
  • بازدید ماه : 14
  • بازدید سال : 23
  • بازدید کلی : 131